Shop Mobile More Submit  Join Login
I'm old enough, damn it Woman! by asianpie I'm old enough, damn it Woman! by asianpie
So someone had to go and ruin a perfectly normal monster-girl on monster-girl makeout sesh. Aint havin none of that, are we?

This was supposed to be a short thing and it ended up being a long thing. It'd probably be longer if Sai didn't have a limit to 10000 px. So 2 parter maybe? We'll see.

I went for the green, because red just looked really weird to me and I didn't like it... not because evil lookin or anything, it just looked really off and strange

EDIT: A kind person pointed out I done derped and forgot some details like Undyne havin regrown an eye. Welp. Fixed it... well tried to, but having some technical difficulties
Add a Comment:
 
:iconcmkssc:
CMKSSC Featured By Owner Jun 8, 2017  Hobbyist General Artist
Wonder what Flowey's reaction would be.
We would probably just forget the souls and scream at Frisk XD
Reply
:iconhalo-the-eevee:
Halo-The-Eevee Featured By Owner Jun 6, 2017  Hobbyist Artisan Crafter
Please, I wanna see a part 2 to this so bad.
Reply
:iconaresvlad:
AresVlad Featured By Owner Jun 1, 2017  New Deviant
frisk ain't having any of that apparently.
Reply
:icononehitpoint:
onehitpoint Featured By Owner May 21, 2017  Student General Artist
This made my month day and year roght here 👌👌
Reply
:iconparadox0shade:
paradox0shade Featured By Owner May 18, 2017
daaaannnmmmm
Reply
:iconshylaflight:
Shylaflight Featured By Owner May 6, 2017  Student Artist
OH MY GOD UNDYNE!
Reply
:iconshylaflight:
Shylaflight Featured By Owner May 6, 2017  Student Artist
YEA!!! GO FRISK!!!
Reply
:icononehitpoint:
onehitpoint Featured By Owner May 4, 2017  Student General Artist
Lololol you dont give her her lesbo action shell kiss da smexy skele instead tori xD
Reply
:icondevilg04:
devilg04 Featured By Owner Apr 24, 2017
San thought : I don't know what happened but I in heaven~

XD
Reply
:iconrobloxundertale:
Robloxundertale Featured By Owner Apr 13, 2017
OMG I F**KING SHIP IT
Reply
:iconaccidentalfluke:
Accidentalfluke Featured By Owner Apr 7, 2017  Hobbyist Artist
& mettatons there like: 
ABSOLUTELY BEAUTIFUL i ship it
Reply
:iconsonlunasex:
sonlunasex Featured By Owner Apr 6, 2017  Student Traditional Artist
Omg continue pls!!! I love it!
Reply
:icon12misspop:
12misspop Featured By Owner Edited Apr 6, 2017
when you dont know what frans is and you find this
me:ay this is pretty good dont know why they call this ship cancer
searches frans on google
me: Oh....i get it now
Reply
:iconcyanila:
CyanIla Featured By Owner Mar 28, 2017
Why is he always calling her kid, even when they're getting shipped? Also, i disagree w. This ship, but have your way mates!
Reply
:iconcybernomi:
CyberNomi Featured By Owner May 11, 2017  Hobbyist General Artist
There are people who call other people "kid" even if the age difference is really small. Also Frisk is basically the player so ye :D
Reply
:iconlukasthebananallama:
Lukasthebananallama Featured By Owner Mar 20, 2017  Hobbyist
When you want two people to kiss so bad u just do iit urself with someone else to create another burning ship..
Reply
:iconallofeverything:
AllofEverything Featured By Owner Mar 18, 2017  Hobbyist General Artist
I'm pretty sure Frisk just grabbed the person nearest to them so they could stick it to the man. Whether or not it happened to be their crush, so be it.
Reply
:iconsparklelight3:
SparkleLight3 Featured By Owner Mar 16, 2017  Hobbyist General Artist
YES! YES! YES! YES! YES! YES! YES! YES! YEs, Yes, yes, yes..........*collapses face first onto floor*
Reply
:iconcoffeefoxokami:
CoffeeFoxOkami Featured By Owner Mar 17, 2017  Hobbyist General Artist
I'll join you. TwT 
*joins SparkleLight3 to the comfort of the floor. Hopes to die from all the sins of shipping sans x frisk*
Reply
:iconsparklelight3:
SparkleLight3 Featured By Owner Mar 17, 2017  Hobbyist General Artist
Welcome my fellow sinner. 
Reply
:iconcoffeefoxokami:
CoffeeFoxOkami Featured By Owner Apr 18, 2017  Hobbyist General Artist
It's nice here. Really. :D

btw ~ Love your content, keep up!
Reply
:iconsparklelight3:
SparkleLight3 Featured By Owner Apr 18, 2017  Hobbyist General Artist
Thank you!! ;w;
Reply
:iconcoffeefoxokami:
CoffeeFoxOkami Featured By Owner Mar 15, 2017  Hobbyist General Artist
I LOVE THIS!!
Reply
:iconsnowshine5:
SnowShine5 Featured By Owner Mar 14, 2017  Hobbyist Traditional Artist
OMG YUUUUSSSSS X333
Reply
:iconbluesky-of-fire:
Bluesky-of-Fire Featured By Owner Mar 14, 2017  Hobbyist General Artist
XD *fangirls with determinasion!* XD
Reply
:iconabbydonis21:
Abbydonis21 Featured By Owner Mar 12, 2017
XD OMG
Reply
:iconshulucario:
ShuLucario Featured By Owner Mar 10, 2017  Student Artisan Crafter
Screaming right now, I don't really ship Frans but this is an exception O.O

It's because of Tori
Reply
:iconsellen-solaanima:
Sellen-SolaAnima Featured By Owner Mar 5, 2017
...Oh gosh... That was unexpected. ;_;
Reply
:iconcodtronxx9:
codtronxx9 Featured By Owner Mar 5, 2017
Well watched it on YouTube still laughing my ass off

good job and frisk age is a matter of perspective
Reply
:iconeeveechuluv:
EeveechuLuv Featured By Owner Mar 1, 2017  Hobbyist General Artist
Lol I ship Sans and Frisk x'D
Reply
:iconreina-del-caos:
reina-del-caos Featured By Owner Feb 24, 2017  Student General Artist
XDDDD
Reply
:iconmcclanaface:
McClanaface Featured By Owner Feb 24, 2017  Hobbyist General Artist
I ship it !!
Reply
:iconundertalecancer:
Undertalecancer Featured By Owner Feb 20, 2017
Omg this is perfect XD
Reply
:iconspacerose:
SpaceRose Featured By Owner Feb 18, 2017
Haha XD
Reply
:iconachievedorb09:
AchievedOrb09 Featured By Owner Feb 17, 2017
Looks like sans is enjoying it. :)
Reply
:icontia-tchou:
Tia-Tchou Featured By Owner Feb 16, 2017  Hobbyist General Artist
I ship it. Like Alphys ! Thank you Mettaton !
PS : Please, make a part 2 !!!
Reply
:icontickletron2000:
TickleTron2000 Featured By Owner Feb 3, 2017
Is anyone going to comic dub this on YouTube?
Reply
:icontickletron2000:
TickleTron2000 Featured By Owner Feb 3, 2017
........... FUCK YOU, TORI! I'M, LIKE, 27!
I'M ONLY THIS SHORT CUZ I'M A MIDGET!
Reply
:iconginger-whooves:
Ginger-Whooves Featured By Owner Jan 28, 2017  Hobbyist Writer
:happybounce: :squee: La la la la Love I am a dummy! 
Reply
:icondawnstarlightning:
DawnStarLightning Featured By Owner Jan 13, 2017
Friend sent me this and I had to search for the actual artist just so I could favorite it. Gosh this is perfect. XD It's seriously how everyone felt playing the game too! Like COME ON! Let the ship sail! 
XD Also poor Sans didn't see it coming. lol
Reply
:iconmathtsundere:
MathTsundere Featured By Owner Jan 13, 2017  Student Traditional Artist
Papy's face XD
Reply
:iconamagydragon25:
AmagyDragon25 Featured By Owner Jan 8, 2017
yes! YES!
Reply
:iconfrostiwars:
frostiwars Featured By Owner Jan 3, 2017  Hobbyist Traditional Artist
This was marvelously hilarious
Reply
:iconvelociowlstudios:
VelociowlStudios Featured By Owner Dec 13, 2016  Hobbyist Digital Artist
Thats actuallu kinda hawt
Reply
:iconkittey1223:
kittey1223 Featured By Owner Dec 12, 2016  Student Digital Artist
please do a part if you dont mind that is :)
Reply
:iconkittycatgamings:
kittycatgamings Featured By Owner Dec 5, 2016
FRANS 4 LIFE XD
Reply
:iconmaxicrack:
Maxicrack Featured By Owner Nov 30, 2016
OMFG
#frans
Reply
:icontheblackcatrei:
TheBlackCatRei Featured By Owner Nov 20, 2016  Hobbyist Artist
Yessss please part two please! I wamma see what happends! Did he enjoy it? I wanna see his arms around them or.something
Reply
Add a Comment:
 
×




Details

Submitted on
November 16, 2015
Image Size
1.3 MB
Resolution
700×3495
Link
Thumb
Embed

Stats

Views
51,814 (24 today)
Favourites
1,922 (who?)
Comments
588
Downloads
281
×